malam JUMAAT

malam yang sunyi . . jam menunjukkan pukul 22.41 pm , , adik-adik semua dah di buai mimpi. . .mungkin dah ke england . . mungkin jugak ke switzerland . . dan mungkin ke redland . . semua keletihan sebab penat seharian melayan ari persekolahan . . pergi pagi , balik petang . . itulah adat sebagai seorang anak didik . .

sedang aku asyik dok melayan fb , tiba-tiba aku tengok kak yana on9 . . aku kacau die kejap tadi . . katenye dye tension sebab thesis kena edit balik . . adat la kan . . belajar dari kesilapan . . cehh . . aku nasihat akak . . dulu dye yang nasihat aku even kitorang tak pernah jumpe pon , , ,  ^__^

then aku kacau kawan-kawan aku lain . . aku komen status kawan aku . .aku like dorang punye statement . . aku kacau kawan-kawan aku kat SSKS. . . haha . . kat blogger area , kat sahabat blogger . . semua aku kacau . . haha . . then airin anta cit cat kat aku . . sambil dok cit cat ngan dye , aku layan THR GEGAR . .
tekan je capsule thr , perghh . . malam nie malam jumaat . . alamak . . malam nie malan thr layan perasaan . . tajuknye ' KESUNYIAN ' . .  . hampeh betul . . cam tau tau je . . . ^__^

layan lagu jiwang sini . . best jugak . . ingat zaman kegemilangan di zaman muda dulu . . then asyik dok cit cat nga airin , de sorang pemanggil tue call thr . . sedih gila cite dye . . dye dah kawen dah . .ade anak 2 . . tup tup wife dye tinggal dye . . takut nye aku nak bina masjid . . . camne la dorang hadapi semua nie . . aku yang baru keputusan kekapelan pon ase cam like crazy , ni apatah dorang . . dah ade anak . . aduhai . . dunia . . dunia . . . banyaknye caller cite pasal hubungan dorang . . semuanyer yang dah kawen . . ala . . tacing nyer . . dorang nangis . . .sedihnye aku . . camne kalau mende nie jadi kat kehidupan aku ek? ? erm . . nak taknak nie semua dugaan dalam hidup . .

sebagai manusia , kita fikir positif . . ade hikmah disebalik yang terjadi . . . touching jugak dengar lagu jiwang nie . . . cam semua lagu jiwang nie tuju kat aku ngan kisah aku je . . ha ha ha . . lawak betul . . . syok sendiri wei . . ha haa . .

alahai . . najwa latif la pulak . . gggrrr . . erm . . best jugak lagu cinta muka buku nie . . but tak de kene mengena ngan aku sebab aku kapel ngan dye kot tagged . . .jadi cinta tagged la . . . ha ha ha . . whatever . .
erm , malasnye nak g keje esok . . tapi seb baik keje kul 10 sampai kul 2 je esok . . balik esok aku nak tido puas puas . . . cover tido yang tak cukup , , ,

penat . . nak tido . . . tapi mate xngantuk . . erm . . sebelum aku melalut, baik aku stop awal-awal untuk entri nie , haaa haa . . jumpe next entri lak ye kawan-kawan . . ^___^

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

leave your link here