berilah hamba-mu kekuatan ~ khas untuk FIZA ~

straight to the point ye dear . . ^__^


tadi aku asyik on9 fb , aku tengok satu status kawan kat fb . . ~ takziah aku ucapkan kepada family Mohd Nazmi a.k.a xbf aku d atas pemergian arwah, dharap redha mghadapi dugaan ini...AL-FATIHAH ~  first aku bace tadi , aku ingatkan dye cakap pemergian arwah tue family ex dye yg takde. .  tup tup aku misunderstanding . . 


rupa-rupanya ex dye yang pulang ke rahmutallah . . al-fatihah untuk arwah . . arwah terlibat dengan kemalangan petang tadi . . kawan aku pun dapat tau kot kawan ex dye . . dorang baru je clash . . may be tak sampai 3 bulan kot sebab aku tak tau pasal dorang . .  Allah s.w.t sayangkan ex dye . . aku hope sangat dye tabah dalam menghadapi dugaan nie . . as a frend , aku hanya mampu bagi kata semangat untuk dia . . 


untuk fiza :


:: hope fiza kuatkan semangat hadapi dugaan nie . . mungkin ade hikmah disebalik semua nie . . if fiza teringatkan memori fiza ngan dia , fiza sedekan al-fatihah untuk arwah . . kita sebagai hamba yang lemah , hanya Allah s.w.t tempat kita meminta pertolongan . . aku paham perasaan ko fiza even kita tak rapat , , aku hanya mampu bagi kata semangat untuk kuatkan hati ko je . . aku tau ko kuat fiza . . fiza fikir postif dan dekatkan diri ngan Allah s.w.t . . 





1 comment:

  1. thanks atas keprihatinan 2..ore btol2 hargainyer..insyaallah ore akn sabar mghadapi nyer...pembetulan ayat tdi..kami baru je clash masa mula2 pose ari 2...hehehehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

leave your link here