timeline my creative port..

salam sume...bertemu kite dimalam ari,,^__^



hehe. . . pe komen korang pasal cover aku punyer fb??
demand kan . . ^__^
wah . . sejak dua menjak nie kan, dah kecoh kat beberapa blog info yang mengatakan facebook bakal beralih angin daripada facebook bese kepada facebook timeline . . maybe 23 nie sume facebook akan bertukar termasuk facebook korang . . ^__^ facebook nie selalu ade perubahan kan , ,  1st aku join facebook 2009 . . time tue facebook baru di ' introduce ' and time tue kebanyakkan daripada kite masih aktif kat laman sesawang my space, twitter n tagged . . then time tue jugak, just 'kita-kita' aje yg datang terjah kat laman sesawang sebegini . . but sekarang, tak kire budak-budak until orang tua sumenye dah ade facebook . . pergghh!! zaman dah berubah . . even adik aku yang umo 8taun pon dah ade facebook, but die just gune untuk men game jela . . ^__^

motif utamanye tadi, aku just nak sharing ngan korang pasal perubahan facebook, tapi termelencong kearah barat cikit, he he he . . 

mase facebook di ' introduce' pada taun 2009 dulu, simple yang teramat . . yang ade just basic association je. . bese la, skolah baru bukak , , mane nak ade perabot n kalau ade pon yang basic je cam meja, kerusi papan kenyataan je . .tue pon atas bantuan ihsan dari pihak skolah . . tue lah perumpaan yang aku boleh compare ngan arus perubahan facebook dulu dan sekarang , , he he . . 

lama-kelamaan , facebook bertukar wajah . . dorang dah upgrade dari chat box, upload pic, n sekarang lak timeline pulak . . tang upload pic aku suke sebab laju gile tak sama cam dulu slow tahap rabbit . . even gune wifi . . yang terbaru nie, timeline . . lagi aku suke . . memang 1st aku guide mende nie, kusut gile . . tak tau nak tekan tang mane . . tapi tak salah kalau mencuba . . salah itulah guru kepada betul kite . . then sekarang , aku dah ubah facebook aku kepada facebook timeline and kat atas tue cover aku punyer facebook . . cool kan, , he he . . ^__^

memang yang tue aku nak . . aku nak terjemah idea aku melalui sume tue . . even aku bukan the best creativetist, but aku nak cuba untuk jadi the best . . he he . . aku suka terjemah idea aku melalui lukisan n editing . . aku bukan seorang sasterawan yang suke bersyair, berpantun, berzapin and ber ber lain la . . ^____^. . yang bestnye lam blog nie, aku suka men coding . . tang edit kod html . . kalaulah facebook ade edit kod html cam blog kan best . . grr ~ ~ bukan berlagak, tapi aku dah memang setting otak aku camtue . . jangan jeles okeh , , he he

facebook . . . pro and contra nye same banyak . . atas diri kita sendiri untuk control kite punye had and cara penggunaanye . . ^________^

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

leave your link here