no title for this entry

tengok jam dah hampir kul12 malam . . mate tak ngantuk ag even badan penat sebab seharian kerja . . tahap keboringan melayan fb dah pun mencapai tahap maksimum . . ase cam mau meletup if layan fb memanjang  . . . better wat sesuatu yang boleh hilangkan rase bosan tue n then yang leh buatkan mate mengantuk . . ha . . dah jumpe . . update entri . . ^_____^

halloo peeps , , lame tak bw kat blog korang . . but korang jangan sedih , aku still jalan-jalan , lepak kat blog korang cume kekadang tue just bace entri korang je . . tak tinggal jejak pon sebab jari jemari aku suka meng'klik' , ia jarang menaip , hik hik hik . . .

banyak cerita menarik yang aku bace dari blog korang . . korang memang banyak idea la . . sis ngan bro satu kepala . . korang punye idea tak pernah kering kan ?  ? still ade entri baru yang korang create . .

tadi best dok jenjalan , aku ade terbaca satu entri dari blog CM ratu . . aku tengok tajuk entri dah lain . . terdetik di ati aku , aku nak bace netri tue sampai abis . . damn much ! ! tersentuh hati aku . . entri tue ade berkebetulan ngan kisah aku ngan die . . ak tak sanggup nak abiskan entri tue . . aku tak nak ingat kisah dulu . . yang berlalu biarkan . . biarlah rahsia kisah selepas itu . . ^___^

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

leave your link here