lepas peluang

korang....
aku sedih...,,

aku nak keje...
sepatutnye semalam aku kena interview kat kL,,
dorang dua kali call aku tanya confirm ke tak nak datang interview..
siap nak bagi postpone ari lagi kalau tak leh hadir arini(semalam la maksudnye)..
but,,
my parents tak bagi aku pergi sana..
katanye 'rehat je la kat umah..'

sedih sangat-sangat..
job tue aku apply dah lama,,
tapi baru dapat...
dah dapat,,
aku lepas camtue je peluang tue...

aku tak bersyukur ke??
bodohnye aku lepas peluang...!!

korang salah!!
aku bersyukur sangat-sangat...
bukan aku lepas peluang tue,,,,,,...,,

aku fikir my parents,,..
aku tak nak bagi dorang susah ati ag pasal aku...
lagipun,,,
aku takut nak pergi sana kalau my parents tak kasi...(hehe)
aku kan GANAZZ cikit..^_^
aku takut jadi pape,,

a'alah...,,
cakap tadi sedih...
leh plak gelak-gelak...,,

aku sedih lam kegembiraan...!!
you all understand??...
hehehe,,^_^

sampai sekarang aku ngah berangan tengah keje kat sane sekarang...
urmm...
dok kat opis...
kemaskini data...
fullamak...
bilik sendiri...
ooucchh..**

DAMN you!!
berangan je lebih!!

bila nak dapat peluang camnie ag,,,,??

ya allah ya tuhanku...
murahkan rezeki aku dan keluargaku...
amiinn...

aku nak berangan lam mimpi jap...
jumpe korang kat next entri..


NITE YOU ALL..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

leave your link here