peluang

salam sume untuk readers2..
boring la...
xtau nak watpe..
aduuss...

ha..jom story board nak x??^_^
tadi aku dapat calling dari hospital swsta pasal satu job..
die cam interest ngan ak punye resume..
alhamdulillah...
memang aku tunggu saat-saat itu,hehe
keje weii~ ~
sape xnak.kih3

peluang nie..
aku nak..aku nak..
dah la yang kpj aritue dah terlepas...
huhu
xde rezki berkidmat ngan company dorang...
*_^

kata teman-teman,keje je la..
cari pengalaman..
kalau dapat keje cleaner,keje je la..
halal kot...
sekarang susah nak jumpe orang muda keje cleaner...
nak-nak yang bujang and perempuan lak tu...
tergelak sorang-sorang
kih3

ha...yang pasal calling tadi tue..
memang pure omputih gile manager die..
wargghh.."may i speak wif ain??'
alamak...
aku nak jawab per...
lantak pi r jawab pape pon...
'yes,ain speak here'...
ase cam nak pecah perut dengar aku cakap camtue..
seb bek fon lampu aku xde record..hahah

speak punye speak..
'you tunggu surat dari pihak i keh..'
la...orang malaysia ke??
ting tong...
pandai die nak pancing aku speaking kot omputih..
itulah taktik dorang nak tengok kite leh cakap english ke x..

syukur alhamdulillah...
wait n see je lah cmne suratnye...
anyway,korang doakan yang terbaik untuk aku keh.. ~ ~
jumpe next entri lak..
aku nak g jemput my bro kat sekolah dia..
daaa

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

leave your link here