saya bahagia bersama awak

awak..
saya nak awak tau..
*saya sayang awak sangat-sangat
*saya rindu awak

dah lame kita xjumpe..
saya nak jumpe awak...
saya nak borak-borak ngan awak..
saya nak stupid joke ngan awak..
saya nak jalan-jalan ngan awak..
saya nak abiskan mase ngan awak
saya nak awak belanja saya makan..^_^
saya nak tengok pemandangan ngan awak..

bile awak jauh mencari ilmu dan rezeki untuk family dan kehidupan awak,
saya selalu ingat pe yang awak pesan..
belajar rajin-rajin..
jangan men-men...
jangan nak menggatal ngan orang lain..
jangan tinggal semayang...
nak wat pape ingat family kat kampung..

bile awak nak datang jumpe saya..
saya rindu sangat-sangat saat kite bersama..
awak buat saya gelak..
dan...
awak jugak yang buat sedih..=(
tapi...
saya lagi suka kalau awak buat saya sedih..
sebab saya tau awak akan datang pujuk saya...^_^

setiap saat saya tunggu awak..
sampaikan saya tido pun saya termimpikan awak..
kalau boleh,saya tak nak bangun dari tido tue coz saya nak jumpe awak..
lam mimpi tue,awak jauh sangat ngan saya..
saya lambai-lambai tangan kat awak n panggil nama awak..
awak just senyum je...
muka awak jernih sangat-sangat..
awak tak cakap sepatah pun..
saya tunggu awak panggil saya..
tapi..
awak pergi tinggalkan saya begitu je...

kenape awak??
saya ade buat salah ke kat awak??
kalau saya ada buat salah,saya mintak maaf k..
saya janji saya akan jadi kapel yang terbaik untuk awak..

bila saya dah tersedar dari mimpi tue..
saya tengok ade mesej dari kawan saya..
saya bukak mesej tue...
"ak nak ko bersabar k..jalankan kehidupan macam biasa..F telah meninggalkan kita jam 4 pagi tadi...sedekahkan al-fatihah untuk die k..salam.."

tiba-tiba air mate saya jatuh..
knape awak yang perlu pergi dulu sebelum saya..
saya tunggu awak datang jumpe saya..
saya nak mintak maaf sebab saya dah lukakn ati awak..
kan last week kite ade janji nak kuar lepak ngan kawan-kawan same-same...
saya terkedu dan tak leh nak cakap ape-ape..

dunia jadi gelap..
tiba-tiba saya ase cam nak pengsan...
saya tak caya awak pergi tinggalkan saya...
bukan sementara,tapi untuk selama-lamanya...

sape yang nak wat saya gelak??
sape yang nak bawak saya jalan-jalan??
sape yang nak wat saya epi??
sape laki yang muka cam awak??
sape?
sape??

saya rindu awak...
kalau awak ade sekarang,saya nak luahkan sume ni untuk awak...
saya nak awak tau pe yang saya ase bila bersama awak...
saya sayang awak...
saya terima ketentuan ini..
saya selalu doakan kebahagiaan awak di sana..

**kepada korang yang bace kisah nie,ak pesan kat korang..
sayangilah pasangan anda dengan sebaik mungkin..
hargailah mereka sepertimana mereka menghargai anda..
peluang jangan disiakan dan terimalah pasangan itu dengan seadanya..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

leave your link here