sakit ! ! ! !

sakit...!!
sakit...!!!

kalau aku jerit kuat-kuat pun,bukan leh sembuh pun..
mase balik dr tudm tadi aku baru ase sakit,,,
urm,,,....,,
sakit la 'ibu jari' tangan aku...
aku tak tau kenape,,,

berdenyut-denyut...
kalau sentuh,mesti sakit...!!
nak pegang pen pun tak leh...
dah la tangan kanan...,,
nak kata terkena duri,,,
asenye tak de...
nak kate tercocok tulang ikan,,,
tak makan ikan lagi arinie,,,
asyik makan telur je,,,
hehehee

aku...!!
tak bek mengeluh...
sesungguhnya penyakit itu penghapus dosa-dosa kecil.....
kita sebagai hamba-Nya,,,
terima degan hati yang reda...

tak pelah,,
mungkin esok ok la nie...
mitak-mitak dah ok la bila aku bangun pagi esk,,,
amiiin^_^

orait dear,,,
aku chow dulu...
ngantuk la....
mix u all...



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

leave your link here