TUDM

lenguh kaki aku pusing-pusing pangkalan TUDM petang nie,,
penat pon tak ilang ag,,
huk...huk..
but,,,
still sempat ag update blog...
tue yang penting,,
^_^

semalam ngan arinie,geng-geng TUDM wat open day 2 ari kat pangkalan TUDM gong kedak,besut...
ramai gile orang,,,
best tengok gelagat manusia kan,,
hehehe

banyak gak la aktiviti kat sana...
pertunjukkan kapal terbang n macam-macam ag...
disebalik keramaian orang,ak sempat gak la snap pic utk kenangan...
realitinya,,
aku memang pasni susah nak masuk lam pangkalan TUDM maupun TLDM or bla,,bla,,
coznye,,
adik badek aku xde keturunan dari profession tersebut ^_^,,
bukan citarasa aku untuk mencari 'kapel' seangkatan dengannya,,, >**<
pangkalan nie tidak dibuka untuk umum...
nama pun pangkalan kan,bukan untuk lawatan orang ramai,,
hehe

yang tak leh blah nye td,,
aku terkejut jet pejuang dorang lalu kat ats kepala aku...
siap ase angin kencang ag...
mase tue dorang ngah wat aksi jet pejuang,,,
fuuhh,,,
seb bek aku tak tersangkut,,
~ ~
sape ek yg sempat amik gambar candid aku mase kejadian tue??
aku nak......
tolong tag kat aku kot FB,,,
hehehe,,,^_^

waa...aku ke paling rendah??oh no!!


hiraukan ape yang anda nampak dihadapan saya,^_^


keda??bukan kedah,bukan kedai,bukan kedap..
tapi KEDAK,,,>**<

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

leave your link here