second blog

afternoon sume...
hehe

nie second blog aku..
simple gile-gile kan??
aku taknak dah men edit tang kod HTML tue...,,
aku takut,,,
wargghh....^_^

tapi,,
kalau tak edit tang situ,,camne nak cantikkan blog kite kan??
betul x??
urm...

anyway,,,aku just edit ape yang penting je la...
blog yang first tue,,
aku tak tau aku cilap edit tang mane,,
die tak leh nak link..
aduyaii....
dah la cantik,,,

cantik ker???
cantikla...blog aku punyer...
~ ~
whatever!!
^_^

sayang follower kat blog lame...
transfer masuk blog baru, ne ade follower....
warghhh..!!
sape nak jadi follower aku???
cepat-cepat...
hehe

but aku tak lah pro sangat lam pembloggeran nie...
ala kadar je..
^_^

kenape aku tertarik ngan dunia pemBLOGgeran??
1- blog dapat mengisi masa kosong aku,,
2- macam-macam leh tulis n luah dalam nie,,,(kan blog kite,suke ati kite la,hehe)
3- aku boleh mencuba sesuatu yang baru cam men-men dengan kod
4- tak de keje nak wat
5- tukar angin FB kepada BLOG
6- leh kongsi-kongsi cerita
7- leh follow blog orang len,,
8- leh wat duit poket sambil-sambil mencari ilham,,

overallnya,,,
dunia blog nie best..
lagi best jika minat dalam sastera,,
hehehee

eh!!
pe aku melalut nie!!
arghhh!!
whatever dear.. ~ ~

see you next entry lak...
daa~ ~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

leave your link here