coming back to ipoh.perak

assalamualaikum korang sume,,
^_^

google bagi

yuuhuu,,,
malam nie saya nek bas pegi ipoh,,
sape nak ikut??
jom2,,,tiket sendiri bayar,,
hehe

dua bulan tinggal ipoh,,
ase cam dah lame,,

memang saya rindukan tempat tue sesangat,,
pas abis study bln mei,,
saya mula angau,,
saya xnak tinggalkan memori terindah saya disana,,
tapi sume dah ditentukan,,

bulan july sempena bulan bufday saya,,
one more time saya akan ke ipoh,,,

tak sabar nak g ipoh malam nie,,
opcos qeylla yang jemput saya kat medan gopeng,,
saya yang suh die jemput,,
adat la tue pegi tempat die,,
die kena la layan saya sebagai tetamu,,,
^_______^

malam nie nek bas kul10.15 kat stesen bas jerteh,,
arap-arap selamat pergi dan balik,,
korang doakan perjalanan saya selamat k...

excited nak g ipoh but ade satu tujuan untuk kesana,,,
grrrr..........
result semester 9 dah keluar,,,
takutt la nak g amik,,
camne la result saya,,,
dapat ke 4flat..??
aduuihh!!
mintak-mintak pointer naik,,
amiinn ~ ~

my blog pon tak dapatlah saya nak update untuk 2 3 ari nie,,
ikut perancangan,,
ahad (24/7) nie baru saya balik,,

mesti saya rindukan cerita-cerita best dari korang sume,,,
sedih,,sedih,,sedih,,

anyway,,
saya jumpe korang pas ari ahd nie keh,,
(cam la entri saya nie best kn nk bagi korang bace??haha)
syok sendiri derrr,,
^__^
saya nak pegi kemas baju dulu,,

tadaaaa,,,
^____________^

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

leave your link here