saya tak suka shawl and tudung muncung

salam ukhuwah utk reader2 n
follower2 di luar sane..


tengok tajuk kat atas cam gempak je kan..??
^_^

anyway,,
itulah diri saya yang sebenar,,
pe orang nak cakap,
cakaplah,,
pe orang nak pandang,,
pandanglah,,

kerana
saya tetap saya

bunyi
cam kecewa je kan??
hahaha
^___^

saya cakap benda yang betul,,
memang 'saya tak suka ber'shwal'
saya tak tau pe sebab,,
naluri perempuan saya nak pakai semua tue takde ag,,

even tudung ariani ke pe ntah,,
yang cam keras n muncung kat depan tue
pon saya tak minat,,
huhu
just tudung bese je saya pakai,,

google bagi


kalau kite tengok kat pasaran sekarang nie,,
sume dorang jual shawl kan..
cantik-cantik lak tue,,

bling sana...
bling sini...

bunga sana..
daun sini..
dahan tepi...

color plak
sume lembut-lembut je..
sesuai la ngan jiwa kita as a female...

pink sikit-sikit...letak biru glow dark sikit...
mmm...memang sweet la si pemakainye...

google bagi

trend sekarang pon ramai dikalangan perempuan yang pakai shawl,,
saya tengok pon tertarik...
cantik...
sweet sesangat cam gula getah...

saya teringin nak pakai and ikut trend ber'shawl' masa kini,,
tengok korang(pompuan je la) pakai,,
jelus giler saya....
haha

but satu kelemahan saya....
saya tak suka belit sana
belit sini
rimass~~~
and saya rase cam pelik je orang tengok saya...
ngahahah  :)

GgggGrrrRR ^____________^


facenote : nanti saya tunang atau nikah,saya akan pakai tudung muncung and shawl tue keh..
saya try BUT saya tak nak janji....ngahaha
     

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

leave your link here