ya allah,,murahkan lah rezeki ku

assaalamualikum semua,,,
jumpe lagi,,^_^

best la tengok kawan-kawan satu kolej dulu update status kat fb td,,
dorang sume dah dapat interview keje,,
de yang kat hospital,,
de yang dapat under company,,
best la dorang..
ade chance nak keje,,

jelusnya aku,,,
bila peluang aku cam dorang..??
ya allah,,
murahkanlah rezeki ku,,
amiinn....^__^
erm...
anyway congrat kat kawan-kawan yang kena interview esok and so on,,
gudluck,,^_^

warghh! !
sedih tahap gaban nie...!!
aku nak jugak,,
nak keje,,



aku dah pass banyak resume,,
asenye berlambak dah resume aku,,
tapi nape tak tersangkut satu pon??
erm,,
(pendam je lam ati,,sedih yg teramat)

nak keje,,,nak keje,,
gggrrr..............^__________^

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

leave your link here