mimpi atau sebaliknye,,

dah seharian aku fikir pasal nie,,
blur dah kepala  otak aku,,
aku tak nak fikir,but benda tue datang lam pemikiran aku,,
any idea right now..~ ~

nak tau aku mimpi ape??
bukan mimpi yang tak senonoh keh,,
^_^

semalam aku de mimpi sorang laki datang tegur aku,,
time tue die datang ngan kawan die,,
bentuk tubuh badan die aku tak sure sangat coz kabur je pandangan aku time tue,,
situasi kejadian pon aku tak sure,,
yang aku ingat just dialog kawan die,,
'awak,dia nie warak tau',,
pastue die senyum je kat aku,,

yang tue je aku dapat tangkap,,
pas membe die cakap camtue,,
dorang terus pegi blah,,
hilang lam mimpi aku,,

pas aku sedar dari tido,,
aku ase cam ase sesuatu yang indah berlaku tadi,,
lama gak la aku termenung kat tepi tingkap lam bilik,,
lastly aku baru ingat pasal mimpi nie,,

aku tak gtau kat sape-sape pon pasal nie,,
even my mum,,

sampai sekarang aku pikir hal nie,,
pe maksud mimpi tue??
atau just mainan tido je??

ni kali ke 2 mimpi cam nie berulang,,

lebih kurang 23 taun lepas pon aku mimpi camnie gak,,
time tue aku study kat ipoh ag,,

laki tue datang ngan 3orang membe dia,,
tempat aku tak tau kat mane,,
mase membe die pegi mane ntah,,die datang kat aku,,
tapi kitorang tak borak pape pon,,
just diam je,,

muka ngan bentuk tubuh badan dia aku tak pasti,,
sebelum die 'blah',,
die sempat gtau name die 'HANIS'
and then dia suh cari die,,

sampai sekarang aku tak tau nie sume betul ke tak,,
aku dah tak tau nak luah kat sape,,
sebab tue aku coretkan sume nie lam entri nie,,

ya allah,,
ya allah,,
ya allah,,
istighfar banyak2,,,

astaghfirullahalazim...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

leave your link here