ubah 'AKU'

assalamualaikum,,,


pagi yang indah,,,
cuace yang baik,,
ari yang cerah,,
senyum lebar-lebar semua,,,
camnie,,
^_________________^

tiba-tiba plak angin monsun barat daya datang pagi nie,,
sampai termimpi-mimpi lam tido semalam,,
aiyoyo,,

nak sweet dream cikit,,
selalu je tak tercapai,,
^_^

ase cam kurang manis la plak kan kalau membahasakan diri 'aku',,
alahai,,
mende nie dah lame aku perasan,,
but,,
pagi nie baru mendapat nur ilahi untuk mengubah 'aku' kepada 'saya',,
apsl awak-awak semua tak bagitau saya,,,??
huhu
dah dua tiga kali fikir,,
better if i membahasakan diri i sebagai 'saya'
anda sudi menerimanye kembali?

opcos la dear,,
'saya' kan bahasa paling lembut dalam dunia,,
haaa,,

selembut blogger-blogger di malaysia,,
hehe

so,,
saya declare kan sesuatu,,

mulai ari dan saat nie,,
dengan ini,,
saya akan membahasakan diri saya didalam semua entri-entri 
dan percakapn serta penulisan 
dan pendialogan ngan korang semua,,,
sebagai SAYA,,

senyum lebar semua......
ain dah dapt nur ilahi,,
^______________^


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

leave your link here