godek lagi

morning everyone...
huarghh...!!
aku ngantuk....oopss!!
'aku'..??
word 'aku' tue just aku gunakan dialam maya untuk dapatkan sedikit jiwa dalam penulisan cerpen tocang-tocang nie..
nun diluar aku gunakan saya..
so jangan takut nak tegur AIN k..
hehe,,,

pas sahur td tak tido..
teettt.....memang tido fevret aku,hehehe..

senak bijik mate aku tengok tuto pasal customize si blog nie..
aiyak..~~
mau tido la der...
but sebelum tido,,
aku nak sharing cite pasal si penggodek blog yang pendirian die agak bercelaru...
takpernah nak puas dengan pe yang die buat..
selalu godek sana,,
godek sini!


laa....
aku maksudkan diri aku la...
hehehe...
godek si blog aku..penat laa....
hehuhu



korang tengok nie..
aku baru je wat header nie seminggu yang lepas..
tengok header aku sekarang kat atas,
header len lak kan??
haha
tukar tukar and then tukar lagi!!
aku tengok header lame aku tue tak cantik..
kalau mata aku cakp 'no'
ati aku pon 'no' jugak lah
cikai gile header aku kan??
haha
nanti de masa aku blaja wat header jenis lain plak,,
^_^


suke bace tuto dari blogger femes nie..
nak tuto pape mesti aku cari dorang...
soi eh sume,,,
hehe
credit tuto to:

memang hobi aku godek blog...
ala...korang nie...
kan manusia takpernah puas dengan ape yang dimilikinya...
betul kan pe yg aku cakap??
especially aku la...
haha...~~~~

mane taknye..
aku suke try benda baru..tak buat tak tau..
hehe
so skarang nie,asenye setakat nie je la aku godek blog...

otak dah biol,,
anak mate dah senak..
otak dah kering sebab puase,,
tangan dah penat sebab menaip,,,

jumpe di next entri..
daaa^__^

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

leave your link here