ya Allah,berilah aku kekuatan

dugaan bulan puase taun nie adalah dugaan yang paling hebat aku rasakan. . demam yang agak teruk , kene pergi interview dalam bulan puase dalam keadaan demam. . aku tak tau imagine camne ag. . larat ke aku nak pergi ? ? aku nak pergi jugak . .memang tue job yang aku nak selama nie. . but bolehke aku jawab sume ques dari interviewer ? ? takutnye . .aku hanya mampu meminta dengan Yang Maha Esa. .semoga Dia memberi kekuatan ke atas diri aku . . aku jadikan dugaan tue sebagai platform untuk aku jadi lebih matang. . badan panas , kepala pening , selsema . . complete satu pakej , ^_^

tapi syukur alhamdulillah  . . masih dapat menjalani ibadah puase dengan baik . .cume kadang-kadang ase cam badan penat  sangat. . but aku tak nak wat sebab tue sebagai alasan. . chill for ever. . .^_^
asenye setakat nie je la aku update entri . .penat la . .ngan idungnye bermasaalah . . mau tido sambil tengok wanita ari ini kat tv 3. . .^^


p/s : korang doakan aku moga-moga semua baik-baik aje k.. 

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

leave your link here