harun haziz melalut

assalamualaikum sume...

oopp..jangan lari. . jangan lari. . bukan cite sal pakwe or kapel keh~ ~ ^_^
ni ha nak cite sikit pasal sape harun hazizi lam alam maya aku . .

de sorang budak datang tegur aku kat chat box tadi . . erm, , nak kate hencem , tak jugak, , nak kate tak hensem pun tak jugak , ,  tapi dye cakap die nie ala-ala aaron aziz . . erm, , harun haziz la kot, , (haha)

kat bawah nie die de cakap something kat aku...jom survey cikit...(haha)




die ugut aku. . tak leh blar la ayat die . . haha . . wah siap suh aku tulis pasal diri die lagi . . penampo baru tau. . senang-senang je kan . . ' bayar la derr pas ko bace yer . .haha. . 

simple word untuk die . .

haikal ditranslate menjadi harun. . nak sangat . . haha. . study kat ranaco kat kemaman sane tue. . katenye nak dok dekat ngan awek die. . senang nak date ler tue. . haha  . . anak sulung tapi perangai cam anak bongsu . .umo lam lingkungan 20-an la. . setakat nak amik jadi partner otak masuk minyak leh la,haha. . 

die dah pon memiliki nikon dslr. . impian yang selama nie die nak,die dah dapat akhirnye. . so pasnie, , aku nak suh die snap gambar aku banyak-banyak time tunang n kawin. . amik pakej sekali la kot. . hehe. . but die kena free la, xmau cas tersembunyi nie. . hehe

nak sangat kan entri pasal u, , nah!! amik. . . . ^___________^



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

leave your link here