ramadhan ke-16 meninggalkan kesan yang teramat

sedih sangat-sangat.. cam tak caye je.. dari ipoh, balik terengganu, pergi ipoh balik.. botol mineral tue je aku bawak ke hulu ke hilir.. sisa-sisa mesti aku masukkan lam botol tue.. tak banyak pun, sikit jadilah.. tp at least drop la jugak.. sampai arinie dah banyak asenye sisa-sisa tue lam botol.. selama nie aku kumpul sisa-sisa tu lam tabung botol mineral cactus.. ala yang wane biru tu.. yang de gambar cactus tu.. aku jadikan ia tabung duit syiling aku..^_^  ingat nak simpan lam bank cikit.. leh guna time emrgency ke ape..

tup tup... krekk krekk krekk... waa... tak sanggup nak potong kepala botol tue semata-mata nak kuarkan duit syiling tue... arrghh!! semuanye tinggal kenangan.. lastly aku kena jugak kuarkan sume duit tue semata-mata nak beli ubat.. dua tiga kali pikir, menyesal pun tak leh wat pe dah.. duit leh cari and simpan balik.. aku redha je la.. memang betul orang cakap, tak sume yang kita impikan, kita dapat..

duit tue aku convert ngan my mum.. nilainye rahsia,, hehe.. banyak gak r.. my mum de tanye, nape pecahkan tabung tue.. then aku cakap saje je.. taknak la susahkan dia nak beli ubat tu.. sampai sekarang dia tak tau niat aku.. hehe.. biarlah rahsia..

masuk je lam bilik, bila buka je almari baju, sedih yang teramat.. bese botol air tue aku letak dekat ngan alat make-up aku.. ari-ari aku tengok dia.. de duit syiling lebih lam wallet, terus je masukkan lam tue.. tapi sekarang, dah takde dah.. kena cari botol lain and then kena simpan duit lain..

nota : agak-agak korang, botol pe yang interesting dari segi shape, design and color yang leh aku jadikan tabung duit syiling aku?? 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

leave your link here