sume selesai

penat la. . idung still cam nie la. . aduyai . . makan ubat batuk pun still xde effect pape pon . .ase cam nak tido nak tido. . malas nak wat keje. . arghh!!

badan letih sesangat even dah sampai besut pagi semalam . .bertolak dari kL lam kul 9.30 malam ngan my bro. . dye drive myvi dye, so aku tumpang 2 kaki 1 badan , keke , , , drive cam pelesit mane taknye. . kul4 dah sampai . . kalau diikutkan, lam kul5.30 baru sampai . .  sakit tulang belakang aku . .aduyai ! ! cramp kejap. . amik mase nak rehat . . then ~ ~ ~ ~

arini baru dikuatkan semangat untuk mengupdate entri dan kembali senyum ^___^ . . jom flashback balik aku pergi interview camne. . mau pengsan wei~ ~

aku pergi kL ngan my dad , kebetulan die de urusan kat pwtc. . kul9.30 tiket sani ekspress nek kat stesen bas jerteh . . kami dihantar oleh my mum n adik-adik . . lam kul 7 pg, my bro amik kami kat hentian putra . . then kitorang balik rehat kat umah my aunt kat ampang . . lam kul8 , my dad pergi stesen lrt untuk ke pwtc, while aku bersiap kat umah my aunt . . aku mengenakan baju kurung adik aku warne biru putih ( baju aku sume xlawa) ^^ . . **sori,pic xde,fon aku xde kamera,torchlight de la.. lebih kurang sejam, my dad dah sampai balik kat ampang umah makcik aku . . interview aku lam kul 11. .  ati aku berdebar gila (kikiki) . . then, kebetulan abang aku xde keje , mintak tolong dia hantarkan aku interview kat jalan ampang . . lam setengah jam jugak la pusing lam kL, then baru jumpe tempat interview tue. .

ingat masuk ofis terus interview. . tengok - tengok kena jawab soalan . .aduyai . .dah la 2 3 bulan aku tinggal buku . .mane nak ingat . . nak bace pun malas. . then, malas nak pikir banyak perkara , hentam je la labu . . ^_^ . . 10 minit pas jawab quest, HR die panggil masuk lam bilik meeting . . tung tang tip top ting tang tong dip dap dup . . lebih kurang 20 minit setel . .nafas lega . . pas raye baru dapat tau result . .wait je la camne , kikiki. . .call my bro , suh dye datang jemput aku kat tempat interview, then lam kul 3 sampai ampang . .

pas berbuka, lam kul 9.30 bertolak balik dari kL ke jerteh . . penat . .masuk lam kete, aku xhayati pun keindahan kL di waktu malam. . lena terus . .sampai kat machang baru perasan ' eh,dah nak sampai umah la,hehe' . . seb bek sempat bersahur kat umah pagi tue. . alhamdulillah . .semuanya sudah selesai. . .^___^

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

leave your link here