soalan PANAS LINE dibulan puasa

I will try give my answers in professional method,,
^_^

Kenapa blog awak nampak simple??
sebab saya seorang yang simple dalam semua aspek. tak kira dressup ( jeans+tshirt+sandal+beg sandang), maupun lam dunia pembloggeran. blog saya menggambarkan diri saya yang sebenar. seorang yang simple dan cool. dan saya tak minat menjadikan dunia saya complicated..:)

Awak punye entri banyak gila,tapi komen xsampai pon 10.follower apatah lagi..cite cikit..
(nak tergelak pon ade) ya memang betul,entri saya banyak. dari taun 2010 lagi. saya hanya jadikan blog nie sebagai pengisi masa lapang saya dan saya bukanlah blogger tegar seperti kawan-kawan kite diluar sana.   saya hanya blogger suka-suka dan inginkan keceriaan dalam idup. pasal follower plak,saya tak nak komen apa-apa. saya hanya menulis cerita yang saya hanya rasa menarik untuk dikongsi. saya bukan pemaksa yang memaksa kawan-kawan untuk follow blog saya. kalau dorang rasa blog dan entri saya menarik, dorang akan follow je. saya tak pernah mengharapkan follower saya jadi ramai. tapi kalau ramai, saya syukur sangat-sangat. tue buktinya blog kita diterima umum..^_^

Blog orang len,aku tengok cantik je. ngan header gempak nak mamp***.. shout nek atas, shout trun bawah. ko punye bese gile. memang gila tahap dewa lah,, macam xpandai je. ko belaja la ngan orang yg power.
(banyaknye gile die bagi kat saya..die ingat power rangers kot korang sume,haha)..tue dorang punya header and blog. itu hak masing-masing kan. kite kena paham, idea manusia berlainan walaupun otak semua sama. daya pemikiran dan kreatif tue yang membezakan kite dengan orang lain. memang saya akui, blog saya bese-bese je. tiada yang menarik. sebab saya tak suka benda yang complicated. erm,,pasal yang belajar tue,, saya suka cara awak. menyarankan saya untuk belajar. sekarang pun saya dalam proses pembelajaran mengenali ngan lebih dekat ape itu BLOG and info yang berkaitan dengannya..(nasib saya tak tunjuk blog yang dulu-dulu..haha) 

Aku tengok follower ko kan baru 36. memang xleh lawan aku punye follower la derr. ko men paksa-paksa ke?
(soalan panas line beb..huhu) cam soalan yang kat atas tadi tue. saya tak pernah memaksa sesiapa pun untuk follow blog saya. dorang akan follow sendiri kalau dorang rase blog dan entri saya menarik. saya pun terkejut bila saya tengok follower blog saya 36. cam tak percaya plak. blog saya just biasa-biasa je. tiada daya tarikan ape pon.. saya bersyukur sekurang-kurangnye saya ada followers and readers cam awak..hehe..:)

Awak tak menyesal ke tulis entri banyak-banyak tapi takde orang bace..
awak mane tau tak de orang bace. kan awak orang yang bace entri saya..(haha).. adik.. meh kakak explain sekali ag keh~ ~  saya hanya tulis entri yang saya rasa seronok untuk dikongsi. mustahil takde orang bace. search engine kan ade. hehe


thanks kat korang yang bagi soalan panas tue,huhu.. sume nasihat and kritikan korang akan saya baiki dari semasa ke semasa k.. hope korang tegur and bagilah nasihat kat saya untuk saya perbetulkan semua kelemahan tersebut..^_^

p/s : aku nak gelak kuat-kuat pas nie sebab aku tak pernah dapat soalan camnie.. sejuk kaki tangan aku nak jawab soalan-soalan tue,hehe

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

leave your link here