crazy gedik time photoshoot

pagi yang indah...

pas sahur td aku terus tido..xsedar pe dah..tapi perasan gak la 2 3 keping mesej dari kawan teknik dulu (ecak) yang still contact aku sampai sekarang..dye ajak aku pegi sekolah teknik sebab nak amik sijil spm..so aku on je la..lagipun tak de pape aktiviti aku nak wat..asyik ngadap laptop pon membosankan jugak..
then dye cakap lam kul 10 nak datang amik aku kat umah ngan kete dye..sampai sekarang tak muncul-muncul,haha...

pagi nie aku bangun awal..tak seperti biasa,kul 9 or 10 baru bangun,hehe...tetiba lak teringat kat arnab..
'hmm..dah makn ke dorang eh??..'..

aku ber monolog dalaman sorang-sorang..terus bingkas dari katil,pergi jupe my house assisstant (my mum)..tnye dye pasal arnab..dye cakap lum ag..pe lagi,tgk jam cam dah lewat bekpes dorang..bese kul8 dah bagi makan..

terus pergi kat umah dorang..dah agih-agihkan makanan untuk dorang...waa...
tergelak ati la plak nak snap gambar dorang time manje-manje n kegedikan gini...then,ni lah aksi dorang di pagi ari bile dapat bekpes...sempat la jugak update entri nie n upload pic dorang sebelum ecak sampai..^____^





manje gile...teruja sesangat..hahaha..petang cikit lam kul 3 or 4,my dad akan lepas dorang kat taman mini..nak bagi dorang bese ngan dunia luar....nanti aku cite reaksi dorang bila kat taman mini keh..^__^


~taktik nak mencuri pandangan orang nie~

~kan dah cakap nak suh snap gambar gedik dorang~

~kiut la tue??~

bajet hero!

ok lah...ecak pon dah sampai dah..cup bunyi hon lagi nak suh aku kuar,hik3..so aku gerak dulu lah..
jumpe kat next entri ye kawan-kawan..


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

leave your link here